مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 19:572022-07-14حوادث

کشف نیم تن مکمل ورزشی تقلبی در جنوب تهران


چندی پیش و به دنبال اطلاع ماموران از تولید و توزیع مکمل های بدنسازی تقلبی در محدوده قلعه نو رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 211 قلعه نو قرار گرفت و نخستین گام ماموران با انجام تحقیقات اولیه متوجه شدند که گزارش واصله صحیح است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک از ایسنا، فرمانده انتظامی شهرستان ری تهران از بازداشت فردی که اقدام به تولید و عرضه مکمل های ورزشی تقلبی در جنوب تهران کرده بود، خبرداد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح جزییات این خبر گفت: چندی پیش و به دنبال اطلاع ماموران از تولید و توزیع مکمل های بدنسازی تقلبی در محدوده قلعه نو رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 211 قلعه نو قرار گرفت و نخستین گام ماموران با انجام تحقیقات اولیه متوجه شدند که گزارش واصله صحیح است.

وی با بیان اینکه در همین راستا نیز هماهنگی با مقام قضایی برای دستگیری متهم انجام شد، گفت: در ادامه ماموران که پس از انجام تحقیقات میدانی دایرکننده این کارگاه را شناسایی کرده بودند، به محل اعزام شده و در بازرسی از آنجا بیش از 100 هزار عدد قرص و بیش از 500 کیلو انواع مکمل های پودری تقلبی و غیر مجاز را کشف و ضبط کردند.

همچنین در این محل مقادیر زیادی از انواع ظروف و قوطی های خالی به همراه برچسب هایی از برندهای معتبر کشف و ضبط شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف نیم تن مکمل ورزشی تقلبی در جنوب تهران

کشف نیم تن مکمل ورزشی تقلبی در جنوب تهران