مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 18:522022-07-14سياسي

وزیر نیرو: پیشرفت سامانه گرمسیری مطلوب بوده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی اکبر محرابیان بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ثلاث باباجانی که در سالن جلسات سد ازگله برگزار شد، اظهار کرد: هدف از سفرهای استانی مسئولین کشور بررسی مسائل و موضوعات و رفع موانع موجود در مسیر انجام پروژه های عمرانی و زیربنایی است.

وی به اجرای سامانه گرمسیری در شهرستان ثلاث باباجانی اشاره کرد و افزود: سامانه گرمسیری پروژه ای برای توسعه اقتصاد و کشاورزی مناطق مهم و راهبردی بوده که با پیشرفت خوبی به خصوص در استان کرمانشاه در حال انجام است.

وزیر نیرو با اشاره به آب به عنوان مهمترین موضوع شهرستان ثلاث باباجانی تصریح کرد: با توجه به منابع آبی شهرستان، ما نباید مشکلی به نام تأمین آب داشته باشیم، با پیگیری تخصیص اعتبار طرح های عمرانی برای رساندن آب به شهرها و روستاهای دارای تنش آبی این شهرستان، مشکلات موجود کاهش خواهد یافت.

وی بیان کرد: مشکل آب شرب شهر میرآباد می بایست با همت و تلاش جهادی که از امروز آغاز شده به مدت سه الی چهار ماه به پایان برسد و مهم ترین کار مرکز شهرستان آبرسانی از سد آزادی به دشت حر است که باید همکاران آب منطقه ای مطالعات طرح را آغاز کنند تا در کوتاه ترین زمان و با کمترین اعتبار مشکل این شهر که یکی از مطالبات به حق مردم است نیز رفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر نیرو: پیشرفت سامانه گرمسیری مطلوب بوده است

وزیر نیرو: پیشرفت سامانه گرمسیری مطلوب بوده است