مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 15:372022-07-14اقتصادي

توزیع گوشت 12 هزار دام قربانی میان مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: در طول دهه امامت و ولایت(عید قربان تا غدیر) گوشت 12 هزار دام قربانی بین 100 هزار خانواده مددجویان تحت پوشش این نهاد در استان در حال توزیع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان رضوی، رضا سلم آبادی گفت:  این میزان گوشت نذری بیش از 45 میلیارد تومان ارزش دارد که بیش از 90 درصد این میزان از سوی خیرین و نیکوکاران خراسان رضوی تامین شده است.

وی ادامه داد:علاوه بر گوشت نذری، با مشارکت خیرین و از محل اعتبارات دولتی سه قلم دستگاه سرمایشی در بین مددجویان تحت پوشش آغاز شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی اظهارکرد: این لوازم سرمایشی اهدایی شامل هزار و 200 دستگاه کولر، 500 عدد پنکه و 300 دستگاه یخچال است که جمع ارزش این 2 هزار دستگاه حدود هشت میلیارد تومان است.

سلم آبادی افزود: توزیع 110 هزار بسته معیشتی با همراهی خیرین و کمیته امداد و توزیع یک میلیون و 100 هزار پرس غذای گرم بخش دیگری از کمکها به مددجویان تحت پوشش استان  در این ایام است و در مجموع 40 درصد خانواده های تحت حمایت در خراسان رضوی از اقلام اهدایی دهه امامت و ولایت بهره می برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع گوشت 12 هزار دام قربانی میان مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی

توزیع گوشت 12 هزار دام قربانی میان مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی