مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 15:372022-07-14سياسي

سعید محمد: پیگیر واردات خودروهای برقی هستیم


دبیر شورای عالی مناطق آزاد اقتصادی کشور گفت: در راستای ارتقا وضعیت معیشتی مرزنشینان، طرح واردات خودروهای برقی از مناطق آزاد کشور بویژه منطقه آزاد قصرشیرین برای تصویب به هیأت دولت ارائه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سعید محمد مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد اقتصادی کشور با حضور در شهرستان مرزی قصرشیرین و شرکت در جلسه شورای اداری این شهرستان، اظهار کرد: در این سفر از نزدیک در جریان مشکلات مرزنشینان قصرشیرینی قرار گرفتم.

وی افزود: توفیقی شد به عنوان نماینده رییس جمهور در قصرشیرین حضور یافتنم تا صدای مردم و مسوولان را بشنویم و امید است امانتداری کنیم و موارد را جزء به جزء به رییس جمهور و اعضای هیات دولت منتقل نماییم.

مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور گفت: آیت الله رییسی به عنوان رییس دولت سیزدهم و یک دولت انقلابی و مردمی از نزدیک و به صورت میدانی مسائل و مشکلات مردم را بررسی می کند و حرف دل مردم را شنیده و نسبت به حل و فصل مشکلات با دید جامع و کامل تصمیم گیری می کند.

محمد ادامه داد: امید است در بیست و هشتمین سفر، مردم استان کرمانشاه و قصرشیرین بیشترین برکات را از این سفر ببرند چون قصرشیرین در دوران جنگ تحمیلی آسیب دید و بعد از جنگ هم آنچنان به مشکلات مناطق جنگ زده رسیدگی نشده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعید محمد: پیگیر واردات خودروهای برقی هستیم

سعید محمد: پیگیر واردات خودروهای برقی هستیم