مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 15:222022-07-14پزشكي

جایگاه دانشگاه های علوم پزشکی در حوزه پاسخگویی اجتماعی تعیین شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در راستای هدفمند سازی و عملیاتی کردن برنامه های آموزش پزشکی جامعه نگر و پاسخگویی اجتماعی، نشست کمیته راهبری جامعه نگر و پاسخگو در ستاد وزارت بهداشت، - کمیته راهبری جامعه نگر و پاسخگو وزارت بهداشت، جایگاه مجموعه های دانشگاهی در حوزه پاسخگویی اجتماعی را در برنامه های عملیاتی، تعیین کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در راستای هدفمند سازی و عملیاتی کردن برنامه های آموزش پزشکی جامعه نگر و پاسخگویی اجتماعی، نشست کمیته راهبری جامعه نگر و پاسخگو در ستاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.

با توجه به اهمیت توسعه آموزش علوم پزشکی جامعه نگر و پاسخگو و هدایت دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور به این رویکرد، واحد تخصصی جامعه نگر و پاسخگو در مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی تشکیل شده است تا به طور تخصصی این استراتژی آموزشی را بررسی و طراحی کرده و برای پایش و ارزشیابی عملکرد دانشگاه ها اقدام کند.

بر همین اساس کمیته راهبری تخصصی جامعه نگر و پاسخگو در این مرکز تشکیل شده است.

اولین نشست این کمیته برگزار شد و در این جلسه ضمن تاکید بر ضرورت احساس مسئولیت همه زیر مجموعه های دانشگاهی در حوزه پاسخگویی اجتماعی، جایگاه هر یک از آن ها در برنامه های عملیاتی، تعیین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه دانشگاه های علوم پزشکی در حوزه پاسخگویی اجتماعی تعیین شد

جایگاه دانشگاه های علوم پزشکی در حوزه پاسخگویی اجتماعی تعیین شد