مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 15:072022-07-14اقتصادي

هدفمندسازی یارانه نان چه الزاماتی دارد؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در این نشست کارشناسان ضمن تاکید بر ضرورت تغییر وضعیت فعلی اعطای یارانه به زنجیره تولید گندم، آرد و نان، - نشست الزامات هدفمندسازی یارانه نان با حضور مهدی سروی کارشناس اندیشکده اقتصاد مقاومتی و مهدی هاشم زاده کارشناس اندیشکده ماهد در محل رسانه مسیر اقتصاد برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در این نشست کارشناسان ضمن تاکید بر ضرورت تغییر وضعیت فعلی اعطای یارانه به زنجیره تولید گندم، آرد و نان، مدیریت افکار عمومی و رفع نواقص زیرساختی را از الزامات تحقق اهداف این طرح عنوان کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمسیر اقتصاد یکی از طرح های بزرگ دولت سیزدهم که در ماه های اخیر با محوریت وزارت اقتصاد در دستورکار قرار گرفته، طرح هدفمندسازی یارانه نان است.

در عین حال این طرح همچنان با ابهاماتی مواجه است که اظهار نظر کارشناسی در مورد آن را با مشکل مواجه کرده است.

در همین راستا نشست الزامات هدفمندسازی یارانه نان با حضور مهدی سروی کارشناس اندیشکده اقتصاد مقاومتی و مهدی هاشم زاده کارشناس اندیشکده ماهد، در محل رسانه مسیر اقتصاد برگزار شد.

قاچاق گسترده آرد نتیجه وضعیت فعلی اعطای یارانه نان در این نشست مهدی هاشم زاده درخصوص الزام اجرایی طرحی در خصوص ساماندهی یارانه نان گفت: وقوع جنگ اوکراین بازار ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدفمندسازی یارانه نان چه الزاماتی دارد؟

هدفمندسازی یارانه نان چه الزاماتی دارد؟