مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 14:422022-07-14اجتماعي

ایجاد درمانگاه تامین اجتماعی دندی مصوبه ندارد


مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان گفت: ایجاد درمانگاه دندی مصوبه تایید نشده ندارد هر چند پیگیری حق و حقوق مردم ماهنشان و دندی وظیفه ما است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محمود عزیزخانی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه طبق آخرین سرشماری انجام شده در کشور 571 هزار و 353 نفر از جمعیت یک میلیون و 574 هزار و 61 نفری استان پوشش بیمه ای تامین اجتماعی را دارند، اظهار کرد: این پوشش شامل بیمه شدگان، مستمری بگیران، حرف و مشاغل آزاد، اختیاری و خاص است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر تامین اجتماعی با یک هزار و 490 کارگاه فعال همکاری دارد، افزود: تامین اجتماعی در استان هفت شعبه دائمی، یک شعبه اقماری، چهار کارگزاری دائمی، دو کارگزاری اقماری، دو بیمارستان و چهار درمانگاه فعال ملکی دارد.

وی به فراگیر شدن خدمات الکترونیکی تامین اجتماعی با نام طرح 3070 اشاره و تصریح کرد: اما واقعیت این است که با توجه به وقایع روی داده، در حال حاضر پرداختی های این سازمان در استان بر وصولی های آن پیش گرفته است.

عزیزپور در ادامه نرم افزار تامین اجتماعی من را در این جلسه تشریح کرد و گفت: همه اقدامات انجام شده در این سازمان در راستای ارتقای کیفیت خدمات به مردم و کاهش مراجعات است، کما اینکه در حال حاضر 42 خدمت این سازمان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد درمانگاه تامین اجتماعی دندی مصوبه ندارد

ایجاد درمانگاه تامین اجتماعی دندی مصوبه ندارد