مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 14:222022-07-14سياسي

طرح طبقه بندی معلمان از اول شهریورماه آغاز می شود


وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه قریب 10 سال است که طرح رتبه بندی معلمان در کشور مطرح شده، گفت: برنامه اجرایی طرح طبقه بندی معلمان از اول شهریور ماه آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اسلام آبادغرب که با حضور مسئولین شهرستانی و مردم اسلام آباد غرب برگزار شد؛ اظهار کرد: دولت سیزدهم با الگوگیری از روش حکومتی امام علی (ع) در تلاش است که تا حد ممکن به سمت عدالت حرکت کند.

وی افزود: در همین رابطه اقداماتی همچون آزاد سازی سواحل و طرح هزینه کرد درآمدهای مالیاتی استان ها در همان استان صورت گرفته است اما نتیجه اقدامات فوراً بروز پیدا نمی کند و ثمرات آن در آینده نمایان می شود.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: نتیجه سفرهای استانی تا امروز 25 هزار میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته به استان ها فقط در بحث آموزش و پرورش است و در بخش های دیگر هم همین روند انجام شده است.

نوری گفت: با توجه به طرح هایی که در گذشته در اسلام آباد غرب و استان کرمانشاه شروع به اجرا شدند انتظار می رفت که امروز اسلام آبادغرب قطب شرکت های کشاورزی کرمانشاه باشد و با یک الگوی راهبردی درست در جهت اشتغالزایی در کرمانشاه حرکت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح طبقه بندی معلمان از اول شهریورماه آغاز می شود

طرح طبقه بندی معلمان از اول شهریورماه آغاز می شود