مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 14:172022-07-14اقتصادي

وزیر نفت: قیمت CNG همان 453 تومان است


بر اساس مصوبه دولت فقط هزینه حق العمل کاری (کارمزد جایگاه داران) افزایش یافته است که آن هم دولت این هزینه را (117 تومان مابه التفاوت) خودش به جایگاه داران پرداخت می کند و مردم عزیز هیچ گونه هزینه اضافی را پرداخت نمی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، جواد اوجی، وزیر نفت با اشاره به اینکه قیمت هر متر مکعب CNG همان 453 تومان پیشین بوده و هیچ گونه افزایش قیمت در این نوع گاز نداشته ایم، گفت: بر اساس مصوبه دولت فقط هزینه حق العمل کاری (کارمزد جایگاه داران) افزایش یافته است که آن هم دولت این هزینه را (117 تومان مابه التفاوت) خودش به جایگاه داران پرداخت می کند و مردم عزیز هیچ گونه هزینه اضافی را پرداخت نمی کنند.

همچنین، اداره کل روابط عمومی وزارت نفت طی اطلاعیه ای اعلام کرد که تعیین قیمت 570 تومان برای هر مترمکعب CNG، به هیچ عنوان به معنای تغییر قیمت برای مصرف کنندگان نیست و صرفاً برای نحوه محاسبه کارمزد جایگاه داران اعلام شده است.

در این اطلاعیه آمده است: پیرو مصوبه مورخ 18 تیر 1401 دولت در خصوص تعیین کارمزد جایگاه های عرضه CNG، به اطلاع مردم عزیز می رساند، تعیین قیمت 570 تومان برای هر مترمکعب CNG، به هیچ عنوان به معنای تغییر قیمت برای مصرف کنندگان نیست و صرفاً برای نحوه محاسبه کارمزد جایگاه داران اعلام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر نفت: قیمت CNG همان 453 تومان است

وزیر نفت: قیمت CNG همان 453 تومان است