مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 14:072022-07-14بين الملل

محمود عباس در دیدار با بایدن چه درخواست هایی مطرح می کند؟


یک منبع وابسته به تشکیلات خودگردان فلسطین از درخواست هایی که رییس این نهاد در دیدار با رییس جمهور آمریکا مطرح خواهد کرد، پرده برداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جو بایدن رییس جمهور آمریکا که چهارشنبه (دیروز) وارد فلسطین اشغالی شده فردا (جمعه) به رام الله به عنوان مقر تشکیلات خودگردان فلسطین می رودتا با سران این نهاد دیدار کند.

در  همین رابطه یک منبع وابسته به تشکیلات خودگردان به اسپوتنیک گفت، محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان در دیدار نزدیکش با بایدن، خواستار اعمال فشار بر رژیم اسراییل به منظور خروج از بن بست سیاسی و انتقال به مرحله آغاز روند سیاسی بر اساس راهکار دو دولتی و قطعنامه های مشروع بین المللی خواهد شد.

وی افزود، عباس رییس جمهور آمریکا را در جریان وضعیت و تحولات سیاسی و تشدید تنش ها به دست رژیم صهیونیستی، بسته شدن افق سیاسی و تأثیر آن بر راهکار دو دولتی قرار خواهد داد.

این منبع آگاه ادامه داد، محمود عباس درخواست خود از بایدن برای خط زدن نام ساف از لیست تروریسم آمریکا، بازگشایی دفتر ساف در واشنگتن، بازگشایی کنسولگری آمریکا در قدس و نیز بازگشت دوباره حمایت غیرمشروط آمریکا را تکرار خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمود عباس در دیدار با بایدن چه درخواست هایی مطرح می کند؟

محمود عباس در دیدار با بایدن چه درخواست هایی مطرح می کند؟