مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 14:072022-07-14حوادث

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در دامغان/ باند حرفه ای قاچاق متلاشی شد


جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه در یک عملیات مشترک با پلیس خراسان جنوبی، یک هزار و 226 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد، گفت: هر 6 عضو باند حرفه ای قاچاق مواد مخدر در درگیری مسلحانه دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدعلی میراحمدی، جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی دریافت خبری از سوی پلیس خراسان جنوبی مبنی بر اینکه کاروان مسلح کویری قصد تحویل محموله ای را در کویر پهناور استان سمنان به دیگر گروه ها دارد، بی درنگ پیگیری موضوع در دستور کار مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از انجام هماهنگی های لازم و تحقیقات و بررسی های گسترده و شبانه روزی اطلاعاتی، یک باب منزل محل تجمع قاچاقچیان و چندین دستگاه خودرو مربوط به اعضای این باند در شهرستان دامغان شناسایی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اعزام چند تیم اطلاعاتی و عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان های دامغان و شاهرود به منطقه تحویل محموله، از اجرای منسجم و ضربتی عملیات دستگیری سوداگران مرگ خبر داد.

میراحمدی افزود: در این عملیات در محور کویری معلمان به دامغان که با تیراندازی مأموران انتظامی همراه بود، هر چهار دستگاه خودر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در دامغان/ باند حرفه ای قاچاق متلاشی شد

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در دامغان/ باند حرفه ای قاچاق متلاشی شد