مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 13:572022-07-14حوادث

بازداشت عاملان کشتن یک خرس و توله اش در خوزستان


سه نفر در ویدیویی که در فضای مجازی منتشرشده بود با حیوان آزاری موجب رنجش و جریحه دار شدن افکار عمومی شده بودند و در نهایت موجب مرگ خرس شدند.

- رییس اداره حفاظت محیط زیست ایذه خوزستان با اشاره به اقدام متخلفان طناب انداختن به گردن یک قلاده خرس و کشتن این حیوان در منطقه مرغای این شهرستان، از دستگیری این متخلفان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ احمد امیری در جمع خبرنگاران با اشاره به طناب انداختن به گردن خرس و کشتن آن، اظهار کرد: با توجه به از بین رفتن یک قلاده خرس به همراه توله اش در منطقه روستاهای قلعه سفید و لشکرگاه منطقه مرغا شهرستان ایذه در روز دوشنبه (20 تیرماه)، در هماهنگی های لازم با دستگاه قضایی و همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان ایذه، صدور حکم جلب سه نفر از متخلفین و مسببین اصلی به دام انداختن خرس که منجر به تلف شدن این حیوان شده بودند، صادر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: ظهر روز گذشته (22 تیرماه) با همراه فرماندهی پرسنل پاسگاه انتظامی محل، ورود به منزل این افراد اجرا شد و متخلفین در چنگال قانون گرفتار شدند و در حال حاضر مطابق دستور مقام قضایی در بازداشت به سر می برند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست ایذه گفت: این سه نفر در ویدیویی که در فضای مجازی منتشرشده بود با حیوان آزاری موجب رنجش و جریحه دار شدن افکار عمومی شده بودند و در نهایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت عاملان کشتن یک خرس و توله اش در خوزستان

بازداشت عاملان کشتن یک خرس و توله اش در خوزستان