مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 12:572022-07-14سياسي

اجرای طرح شبانه پلیس با همراهی دستگاه قضا/خودرو رانندگان متخلف، توقیف می شود


دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: خودروهایی که در ساعات پایانی شب با حرکات نامتعارف اقدام به سلب آسایش عمومی می کنند به مدت طولانی توقیف خواهد شد و در پارکینگ نگهداری می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد شب گذشته، با حافظان نظم و امنیت نیروی انتظامی و همکاران قضایی در ادامه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی همراه بود.

 دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در این زمینه گفت: بیش از 6 ماه است که طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در استان، به همت نیروی انتظامی برقرار است و این طرح با توجه به تقاضای مردم، جهت استمرار آن به یک برنامه تبدیل شده است.

ملک حسینی افزود: به همین خاطر امشب(شب گذشته) با برنامه ریزی انجام شده در ساعات پایانی شب، چشمان بیدار نیروی انتظامی، امنیت پایداری که حق مردم و مطالبه عمومی هست، به ارمغان خواهند آورد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در خصوص نکات مهم و مورد نظر طرح ارتقاء امنیت اجتماعی اظهار داشت: خودروهایی که در ساعات پایانی شب با حرکات نامتعارف اقدام به سلب آسایش عمومی می کنند به مدت طولانی توقیف خواهد شد و در پارکینگ نگهداری می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح شبانه پلیس با همراهی دستگاه قضا/خودرو رانندگان متخلف، توقیف می شود

اجرای طرح شبانه پلیس با همراهی دستگاه قضا/خودرو رانندگان متخلف، توقیف می شود