مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 12:022022-07-14اجتماعي

آغاز عملیات بازگشت حجاج به کشور از امروز پنجشنبه


زمان بازگشت زائران 15 روزه است و در روزهای ابتدایی، بازگشت زائران از جده انجام می شود و در روزهای پایانی بازگشت از مدینه منوره خواهد بود.

- مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با اعلام بازگشت حجاج از سرزمین وحی گفت: پروازهای برگشت حجاج از امروز پنجشنبه 23 تیر آغاز می شود و تا روز جمعه 7 مردادماه ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، غلامرضا رستمیان مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با اعلام جزییات بازگشت حجاج از سرزمین وحی بیان کرد: زمان بازگشت زائران 15 روزه است و در روزهای ابتدایی، بازگشت زائران از جده انجام می شود و در روزهای پایانی بازگشت از مدینه منوره خواهد بود.

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه ها تصریح کرد: امروز دو فرودگاه بین المللی شهید آیت الله مدنی تبریز و امام خمینی (ره) پذیرای حجاج بیت الله الحرام به میهن هستند.

وی با اعلام بازگشت 39 هزار و 600 زائر از سرزمین وحی، گفت: پروازهای بازگشت از فرودگاه های جده و مدینه به 18 فرودگاه بین المللی اردبیل، اصفهان، ارومیه، اهواز، بندرعباس، بوشهر، بیرجند، تبریز، زاهدان، ساری، شیراز، کرمان، گرگان، مشهد، یزد، همدان، زنجان و امام خمینی (ره) برقرار خواهد شد و تعداد 163 پرواز برای بازگشت حجاج در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات بازگشت حجاج به کشور از امروز پنجشنبه

آغاز عملیات بازگشت حجاج به کشور از امروز پنجشنبه