مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 11:572022-07-14سياسي

وزیرکشور: کرمانشاه در زمینه «پسماند»جلوتر از سایر شهرهاست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، احمد وحیدی وزیر کشور در جریان سفر رییس جمهور به کرمانشاه از رودخانه قره سو، شهرک حاشیه ای مرادآباد و کارخانه پسماند کرمانشاه بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید در گفت و گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: امروز بخشی از مراد آباد از مناطق حاشیه کرمانشاه را بازدید کردیم که ظرف دوماه باید وضعیت آن بخصوص در بحث جاده و آسفالت مشخص شود.

وی با بیان اینکه طی صحبت با مردم مشکلات را مطلع شدیم، افزود: آب های وارد رودخانه قره سو می شود که باید به سرعت مشکلات آن رفع شود.

وحیدی با بیان اینکه این موضوع جزیی از تکالیف معاون عمرانی استاندار است که باید مشخص شود،گفت:کرمانشاه به لحاظ بازیافت پسماند از خیلی از شهرهای دیگر جلوتر است و کارهای خوبی در این زمینه انجام شده و مشکل عمده ای در این زمینه وجود ندارد، چون 650 تن زباله ای که در شهر تولید می شود تبدیل به کمپوست می کنند و آمادگی دارند بخش دیگری از این پسماند را به عنوان سوخت برای کارخانه های مورد نیاز ارسال کنند.

وزیر کشور تاکید کرد: باید هماهنگی بشود کارخانه ها از این کود استفاده کنند زیرا حجم زیادی از کمپوست در کارخانه کرمانشاه وجود دارد که برای کشاورزی قابل استفاده است و فقط به دلیل زیاد بودن هزینه حمل نقل و قیمت آن استفاده نشده که باید رایزنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیرکشور: کرمانشاه در زمینه «پسماند»جلوتر از سایر شهرهاست

وزیرکشور: کرمانشاه در زمینه «پسماند»جلوتر از سایر شهرهاست