مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 11:022022-07-14بين الملل

سفر بایدن به منطقه برای تأمین سوخت ارزان و حمایت از رژیم صهیونیستی است


معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه تنها به دنبال شوآف در منطقه و نشان دادن حمایت خود از رژیم صهیونسیتی است، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شفت، سردار رسول سنایی راد، معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا پیش از ظهر امروز در همایش ناظران امین شفت در مسجد پیرسرای شیخ محله این شهر با بیان اینکه در شرایط کنونی نباید نقش تقصیر کرد و دنبال مقصر گشت، اظهار کرد: در شرایط کنونی که عده ای صرفاً برخی را متهم کنند، جشن مخالفان نظام است.

وی با اشاره به سفر رییس جمهور آمریکا به عربستان، افزود: بایدن نه تنها در سیاست خارجی بلکه اصلاً شرایط بالینی حداقلی را برای حضور در منطقه ندارد و تنها به دنبال شوآف در منطقه و نشان دادن حمایت خود از رژیم صهیونیستی است.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به جنگ روسیه و اوکراین، افزود: اوکراین هم تأمین کننده روغن و هم تأمین کننده غله است و ورود جنگ در آن به پنجمین ماه پیاپی موجب کاهش گندم و روغن و افزایش نوسانات ارزی شده است.

سنایی را با اشاره به افزایش قیمت سوخت در کشورهای اروپایی، خاطرنشان کرد: کل اروپا ازجمله حوزه اسکاندیناوی با کاهش عرضه نفت یخ خواهد زد و یکی از دلیل اصلی سفر بایدن به منطقه تأمین سوخت ارزان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر بایدن به منطقه برای تأمین سوخت ارزان و حمایت از رژیم صهیونیستی است

سفر بایدن به منطقه برای تأمین سوخت ارزان و حمایت از رژیم صهیونیستی است