مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 10:022022-07-14بين الملل

سفر پوتین به تهران چه آثار منطقه ای و بین المللی دارد؟


در سفر پوتین به تهران چه خواهد گذشت؟ همکاری های اقتصادی و منطقه ای، محور اصلی مذاکرات تهران است اما به نظر می رسد یکی از محورهای اصلی هم مذاکرات رفع تحریم باشد که بعد از مذاکرات 48 ساعته دوحه فعلا متوقف شده است.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه جام جم نوشت: بعد از این که سخنگوی کرملین اعلام کرد ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه 28 تیر به ایران سفر می کند و در این سفر، دیدار سه جانبه ای میان سیدابراهیم رییسی رییس جمهور ایران، رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه و پوتین برگزار می شود و او قرار است دیدارهای دوجانبه ای هم با مقام های جمهوری اسلامی داشته باشد، این موضوع روز گذشته به خیابان سی تیر در ساختمان وزارت خارجه هم کشیده شد و خبرنگاران در اولین نشست خبری ناصر کنعانی، سخنگوی جدید وزارت خارجه درباره سفر پوتین به ایران و بحث امضای تفاهم نامه بلندمدت بین ایران و روسیه از او پرسیدند که کنعانی توضیح داد: روسیه یکی از کشورهای بسیار مهم در منطقه و از شرکای جدی ایران در حوزه سیاسی، اقتصادی و امنیتی است.

همانند چین برای ایران حائز اهمیت است طوری که یک توافق جامعی را به عنوان نقشه راه توسعه مناسبات همه جانبه ایران با کشور روسیه داشته باشیم و در این ارتباط تبادل صورت گرفته و مذاکرات ادامه دارد و در پرتو وجود اراد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر پوتین به تهران چه آثار منطقه ای و بین المللی دارد؟

سفر پوتین به تهران چه آثار منطقه ای و بین المللی دارد؟