مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 10:022022-07-14حوادث

انجام 6 عملیات پلیسی در سمنان/ 15 نفر دستگیر شدند


فرمانده انتظامی استان سمنان از وقوع 6 عملیات پلیسی طی دو روز گذشته در استان خبر داد و گفت: طی این بازه زمانی، سه خودرو توقیف و 15 نفر نیز دستگیر شدند.

- به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از پلیس سمنان، سردار عبدالله حسنی با بیان اینکه طی دو روز گذشته 6 عملیات پلیسی در استان به وقوع پیوسته است، اظهار کرد: این عملیات کشف سرقت و محموله سویا دامی فاقد مجوز در شهرستان سرخه، کشف هزاران شاخه چلم و توقیف کامیون با انبوهی از کالاهای قاچاق در شاهرود، کشف مواد مخدر طی یک عملیات مشترک با پلیس خراسان جنوبی و دستگیری سارق منزل و ساختمان های نیمه کاره در دامغان را شامل می شود.

وی با بیان اینکه طی این بازه دو روزه سه خودرو شامل یک کامیون حمل سویا دامی غیر مجاز در سرخه و دو نیسان حاوی گیاه چلم در شاهرود توقیف شده است، ابراز داشت: در مورد اول کامیون 26 هزار کیلوگرم سویا دامی، فاقد مجوز حمل و بهداشت از اداره دامپزشکی سرخه کشف و در مورد بعدی نیسان ها به ترتیب حامل 700 و 750 کیلوگرم گیاه حفاظت شده چلم بوده که از گلستان به سمت پایتخت بارگیری شده بودند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه دو سارق و کشف 17 فقره انواع سرقت توسط مأموران پلیس آگاهی شهرستان سرخه دستگیر و شناسایی شدند، ابراز داشت: این خودرو نیسان قصد جابجایی و فروش اموال مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 6 عملیات پلیسی در سمنان/ 15 نفر دستگیر شدند

انجام 6 عملیات پلیسی در سمنان/ 15 نفر دستگیر شدند