مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 09:172022-07-14سياسي

در راستای پویش «احسان غدیر» ؛ 40 هزار پرس غذا بین مردم فارس توزیع می شود


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) فارس گفت: همزمان با روز عید سعید غدیر خم و با اجرای پویش «احسان غدیر»، 40 هزار پرس غذای گرم طبخ و در بین مردم استان فارس توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حسین پور نورعلی در جمع خبرنگاران با اشاره به روایات و توصیه اهل بیت (ع) مبنی بر اکرام و اطعام مومنین در روز عید غدیر، گفت: این ستاد همزمان با روز عید با مشارکت گروه های جهادی، تعداد 40 هزار وعده غذای گرم طبخ و بین هم استانی ها در مناطق محروم و حاشیه نشین استان توزیع می کند.

او با تاکید بر اینکه دستگیری از نیازمندان و محرومان جامعه از جمله اقدامات ستاد فرمان امام (ره) است، ادامه داد: همچنین در قالب نسیم احسان، اقلام وسایل سرمایشی از جمله تعداد 400 کولر و 100 پنکه پایه دار خریداری و بین نیازمندان توزیع می شود.

پور نورعلی یادآورشد که در فصول سرد پارسال، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در پویش دلگرمی احسان، اقدام به توزیع و اهدای بخاری و لوازم گرمایشی در مناطق محروم کرد.

او در ادامه توزیع بسته های معیشتی و پروتیینی، اهدا جهیزیه به زوج های نیازمند، آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و .

را از دیگر فعالیت های این ستاد اعلام کرد و گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با همکاری گروه های جهادی فعالیت های گسترده ای را در راستای دستگیری از نیازمندان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در راستای پویش «احسان غدیر» ؛ 40 هزار پرس غذا بین مردم فارس توزیع می شود

در راستای پویش «احسان غدیر» ؛ 40 هزار پرس غذا بین مردم فارس توزیع می شود