مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 09:122022-07-14پزشكي

زنگ خطر شیوع دوباره کرونا در یزد


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به این که آمار مبتلایان به کرونا در سه هفته قبل افزایشی بوده گفت: زنگ خطر شیوع کرونا در یزد به صدا در آمده و شاهد افزایش دوبرابری آمار مبتلایان هستیم.

- محسن میرزایی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد در گفت وگو با خبرنگار فارس در این استان با بیان این که در سه هفته گذشتته شاهد افزایش آمار مبتلایان به کرونا هم در موارد بستری وهم در موارد سرپایی دراستان یزد بوده ایم اظهار کرد: هر هفته افزایش آمار را نسبت به هفته قبلتر از آن را شاهد بوده ایم.

وی با اشاره به افزایش دوبرابری آمار مبتلایان و بستری هایی مبتلا به کرونا دراستان یزد افزود: روز گذشته صد مورد از تست های انجام شده مثبت گزارش شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد با بیان این که در ایران و کشور های همسایه مانند عراق و ترکیه سویه جدید اومیکرون بی فور و بی فایو شیوع پیدا کرده خاطرنشان کرد: باتوجه به مراودات وتردد های زیادی که با این کشور ها داریم و کاهش رعایت شیوه نامه ها وعادی انگاری ها، پایین آمدن سطح ایمنی جامعه، حتما درروز های آینده افزایش آمار بیشتری را شاهد خواهیم بود.

محسن میرزایی با تاکید بر این که مردم حتما دز های واکسن خود را تکمیل کنندگفت: افراد بالای 18 سال که شش ماه از تزریق دز سوم واکسنشان گذشته برای تزریق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطر شیوع دوباره کرونا در یزد

زنگ خطر شیوع دوباره کرونا در یزد