مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 08:172022-07-14حوادث

15 کانال تلگرامی غیراخلاقی از دسترس خارج شد


15 کانال تلگرامی غیراخلاقی در همدان از دسترس خارج و گرداننده آن دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب همدان، حسن خانجانی از دستگیری مدیر 15 گروه تلگرامی با محتوایات انحرافات اخلاقی و مستهجن خبر داد و اظهار کرد: مدیر این کانال ها و گروه ها یک جوان 23 ساله بوده که به بهانه افزایش ممبر (کاربر) برای بازدید گرفتن از مطالب انتشاری، یک گروه موسیقی ایجاده کرده بود.

وی گفت: متهم از این گروه موسیقی، به عنوان یک گروه پوششی استفاده می کرده تا لینک های 15 گروه و کانال تلگرامی دیگر خود را با محتویات غیراخلاقی و پورنوگرافی در آن نشر دهد.

دادستان همدان افزود: با این وجود پس از پیگیری ها و ورود پلیس فتا، در نهایت فرد خاطی شناسایی و دستگیر و در حال حاضر تعدادی از گروه ها و کانال های او از دسترس خارج شده است.

وی گفت: بهره مندی از تکنولوژی در این حوزه ضرورت جامعه امروزی است اما در این شرایط وظایف والدین نسبت به حفظ سلامت اخلاقی، روحی و جنسی فرزندان بیشتر از گذشته شده است.

خانجانی با تأکید بر اینکه خانواده ها باید دوست اصلی و نخستین فرزندان خود باشند، عنوان کرد: قرار نیست والدین به طور مداوم فرزندان و یا گوشی های همراه آنان را کنترل کنند، بلکه با فراگیری سواد رسانه با رفتاری صمیمانه طرز استفاده ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 کانال تلگرامی غیراخلاقی از دسترس خارج شد

15 کانال تلگرامی غیراخلاقی از دسترس خارج شد