مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 06:372022-07-14اقتصادي

نوبت ساخت پل خلیج فارس فرارسیده است


با امضای تفاهم نامه همکاری بین سازمان منطقه آزاد قشم و شهرداری لافت، پروانه کسب برای واحدهای تجاری شهر لافت، بدون نیاز به حضور در قشم، صادر خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم عصر چهارشنبه در جلسه امضای 2 تفاهم نامه همکاری شهرداری لافت با سازمان منطقه آزاد قشم بیان کرد: امیدواریم با عقد این تفاهم نامه، شاهد افزایش رضایت عمومی و کاهش مراجعات به شهر قشم در راستای تسهیل امور کاری مردم باشیم.

افشار فتح الهی اظهار داشت: مردم باید حسن این تفاهم نامه را لمس کنند و از اجرای آن رضایت داشته باشند تا بتوان بخشی از اهداف دولت مردمی را در قشم به نظارت نشست.

وی ادامه داد: این اقدام در راستای تسهیل امورات مردم انجام شده و مردم باید از خدمات گرفته شده از سوی شهرداری لافت راضی باشند.

نوبت ساخت پل خلیج فارس فرارسیده است مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در بخش دیگری از سخنان خود گفت: پس از کلنگ زنی و آغاز دو پروژه بزرگ دوبانده کردن مسیر قشم به سوزا تا فرودگاه و درگهان به لافت، هم اینک نوبت ساخت پل خلیج فارس فرارسیده است.

وی ادامه داد: این پل که احداث آن از سال 91 متوقف مانده، با پیگیری های انجام شده در هفته های آتی دوباره در مسیر کار قرار خواهد گرفت و ساخت آن آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوبت ساخت پل خلیج فارس فرارسیده است

نوبت ساخت پل خلیج فارس فرارسیده است