مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 23:372022-07-13بين الملل

هشدار روسیه درباره اقدام تحریک آمیز جبهه النصره در ادلب با مواد شیمیایی


هشدار روسیه درباره اقدام تحریک آمیز جبهه النصره در ادلب با مواد شیمیایی - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بعد از بیانیه روس ها درباره حملات توپخانه ای گروه تروریستی جبهه النصره به منطقه کاهش تنش در ادلب، یک مقام روسیه از احتمال جعل حمله شیمیایی در این منطقه خبر داد.

یِوگِنی گراسیموف معاون مرکز آشتی روسیه در سوریه بامداد پنجشنبه خبر داد که تروریست های جبهه النصره برای انجام دادن اقدامی تحریک آمیز با استفاده از موا دشیمیایی در ادلب دارند.

به نوشته وبگاه ریانووستی ، گراسیموف طی نشست خبری گفت که اعضای این گروه تروریستی کانتینرهای حاوی مواد سمی را به استان ادلب آورده و قصد دارند نیروهای سوری را به حمله شیمیایی متهم کنند.

وی در این باره توضیح داد: بر اساس اطلاعات دریافتی مرکز آشتی  روسیه از ساکنان محلی، تروریست های النصره کانتینرهای حاوی مواد سمی را به منطقه شهرک های اخسیم و بالشون در استان ادلب منتقل کرده اند.

تروریست ها قصد دارند برای متهم کردن نیروهای دولتی سوریه به استفاده از مواد سمی علیه مردم غیرنظامی، اقدامی تحریک آمیز ترتیب دهند .

این مقام نظامی روس همچنین افزود: طی یک روز گذشته در منطقه کاهش تنش ادلب، شش حمله توپخانه ای از مواضع تروریست های النصره به ثبت رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار روسیه درباره اقدام تحریک آمیز جبهه النصره در ادلب با مواد شیمیایی

هشدار روسیه درباره اقدام تحریک آمیز جبهه النصره در ادلب با مواد شیمیایی