مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 22:422022-07-13ورزشي

ارائه دستاوردهای بسیج در نمایشگاه «اسوه» بندرعباس


فرمانده حوزه مقاومت بسیج سردار شهید محمد منظری بندرعباس از برپایی نمایشگاه طرح اسوه پایگاه های مقاومت بسیج هرمزگان در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سرگرد پاسدار محمود قاسمی فرمانده حوزه مقاومت بسیج سردار شهید محمد منظری بندرعباس امروز در گفت وگوی رسانه ای با اعلام این خبر اظهار داشت:  این نمایشگاه با محوریت دستاوردهای بسیجیان حوزه مقاومت بسیج سردار شهید محمد منظری و حوزه مقاومت بسیج حضرت خدیجه(س) برپا می شود.

وی افزود: نمایشگاه طرح اسوه پایگاه های مقاومت بسیج هرمزگان با حضور برادران و خواهران بسیجی در عرصه های مختلف با ایجاد 26 غرفه با حضور بیش از 45 پایگاه مقاومت بسیج در سالن ورزشی حوزه مقاومت بسیج سردار شهید محمد منظری برپا خواهد شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج سردار شهید محمد منظری بندرعباس تصریح کرد: نمایشگاه طرح اسوه 21 تیرماه سال جاری به مدت سه روز در میدان صادقیه خیابان کشاورز در سالن ورزشی حوزه شهید سردار منظری بندرعباس برپا می شود که بازدید برای عموم مردم آزاد است.

قاسمی هدف از برپایی این نمایشگاه علاوه بر انتقال تجربه، ایجاد شور و نشاط و اشتیاق در بین بسیجیان برای خدمت بیشتر به مردم و تبیین ارزش های اسلامی عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه دستاوردهای بسیج در نمایشگاه «اسوه» بندرعباس

ارائه دستاوردهای بسیج در نمایشگاه «اسوه» بندرعباس