مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 21:422022-07-13سياسي

بازخوانی وقایع دفاع مقدس موجب پرورش نسل حماسی است


نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: بازخوانی وقایع دفاع مقدس و بهره مندی از تجربیات رزمندگان اسلام در واقع پرورش دهنده نسل حماسی برای تداوم راه شهدا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، آیت الله سیدحسن عاملی عصر امروز در شورای سیاستگذاری کنگره ملی بزرگداشت 3400 شهید استان اردبیل به لزوم انتقال تجربیات و خاطرات رزمندگان اسلام به نسل های پیش رو پرداخت و اظهار کرد: بازخوانی وقایع دفاع مقدس و بهره مندی از تجربیات رزمندگان اسلام در واقع پرورش دهنده نسل حماسی برای تداوم راه شهدا است.

وی از صداوسیما و رسانه ها خواست با انعکاس و بازخوانی وقایع دوران دفاع مقدس نقش خود را در پرورش نسل های حماسی برای دوام و بقای ایران اسلامی ایفا کنند، افزود: همه باید تلاش کنند تا با ایجاد روح حماسی در نسل جدید، نسل های حماسی برای تداوم راه انقلاب اسلامی به کشور تحویل دهند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل به طرح چند سوال از اعضای کنگره ملی بزرگداشت 3400 شهید استان اردبیل پرداخت و ادامه داد: مسؤولان امروز ما باید تلاش کنند تا روح نسل جدید را با فرهنگ دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت پیوند دهند تا آینده کشور تضمین شود.

آیت الله عاملی با بیان این که خاک کشور از ارزش وصف نشدنی برخوردار است، به مطالبه اصلی شهدا از مردم و مسؤولان اشاره کرد و گفت: ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازخوانی وقایع دفاع مقدس موجب پرورش نسل حماسی است

بازخوانی وقایع دفاع مقدس موجب پرورش نسل حماسی است