مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 20:322022-07-13اقتصادي

پرداخت 63 میلیارد ریال زکات از ابتدای امسال تاکنون در ایلام


مدیر کل کمیته امداد استان ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 63 میلیارد ریال زکات توسط مردم نیکوکار استان ایلام پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، امروز رضا طاهری مدیر کل کمیته امداد استان ایلام در نشست ائمه جمعه استان ایلام گفت: امسال تاکنون از محل زکات دام 23 طرح اشتغالزایی دامداری برای مددجویان اجرا شده و تلاش ما این است سهم اشتغال آفرینی برای نیازمندان از محل زکات بیشتر شود.

  وی با اشاره به این که مردم نیکوکار استان تا کنون بیش از 400 رأس دام به عنوان زکات اهدا کرده اند افزود: عمده دام های جمع آوری شده در راستای اشتغال و توانمند سازی خانواده های مددجو و نیازمند بین این قشر توزیع شده اند.

  مدیر کل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: در بین شهرستان های تابعه استان مردم شهرستان های ایلام، آبدانان، دهلران و چرداول به ترتیب بیشترین زکات را پرداخته اند که از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 63 میلیارد ریال زکات از مردم استان جمع آوری شده است.

  طاهری تصریح کرد: از این میزان زکات 45 میلیارد ریال زکات فطریه، 8 میلیارد ریال زکات غلات، 9 و نیم میلیارد ریال زکات انعام و دام و یک و نیم میلیارد ریال نیز زکات پروژه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 63 میلیارد ریال زکات از ابتدای امسال تاکنون در ایلام

پرداخت 63 میلیارد ریال زکات از ابتدای امسال تاکنون در ایلام