مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 18:172022-07-13سياسي

پیگیری برای پذیرش دانشجویان خارجی در رشته داروسازی در شیراز


معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز ضمن تبیین چشم انداز آینده این معاونت در جمع اصحاب رسانه، از پیگیری برای پذیرش دانشجوی خارجی رشته داروسازی در این دانشگاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سید حسن سراج در جمع اصحاب رسانه معاونت بین الملل دانشگاه را یک معاونت جوان معرفی کرد و افزود: تا چند سال پیش مانند تمام دانشگاه های کشور، فعالیت های این حوزه در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در قالب دفتر امور بین الملل انجام می شد، اما با افزایش اهمیت بین المللی سازی مراکز آموزش عالی، دانشگاه علوم پزشکی شیراز از دانشگاه های پیشرو در راه اندازی معاونت بین الملل بود.

وی آموزش و پیگیری امور دانشجویان غیر ایرانی، تبلیغات بین المللی دانشگاه، ایجاد سایت دانشگاه به زیان انگلیسی، تولید محتوای انگلیسی، پیگیری روابط بین الملل با سازمان ها و نهادها، پیگیری رتبه بندی های بین المللی و امضای قرارداد و تفاهم نامه همکاری با دانشگاه های خارج از کشور را از مهمترین وظایف و اقدامات این معاونت برشمرد.

سراج ادامه داد: با وجود اینکه معاونت بین الملل از نظر ساختار کوچک ترین معاونت مجموعه دانشگاه است، اما به عنوان ویترین بین المللی دانشگاه ضمن تعامل با سایر معاونت های دانشگاه، می کوشد تا هدف ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری برای پذیرش دانشجویان خارجی در رشته داروسازی در شیراز

پیگیری برای پذیرش دانشجویان خارجی در رشته داروسازی در شیراز