مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 16:522022-07-13فرهنگي

نمایشگاه فروش آثار هنری کنگره جهانی حضرت محمد(ص) در شیراز برپا شد


دبیرکل کنگره جهانی پیامبر اکرم (ص) گفت: نمایشگاه فروش آثار هنری کنگره جهانی حضرت محمد(ص) تا 30 تیرماه در مرکز اسناد و کتابخانه ملی شیراز برپا است و این نمایشگاه بزرگترین و گسترده ترین نمایشگاه آثار هنری در طول تاریخ استان فارس است.

- به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حامد تقوایی پیش از ظهر امروز در مراسم تقدیر از مسئولان و برگزارکنندگان کنگره جهانی محمد، پیامبر رحمت اظهار داشت: حدود 2 سال پیش پوستر کنگره جهانی محمد پیامبر رحمت در آیینه ادب و هنر در شیراز رونمایی شد و 8 ماه هنرمندان مهلت داشتند که آثار خود را ارسال کنند.

  وی با بیان اینکه 6 هزار اثر از 40 کشور دنیا به دبیرخانه جشنواره ارسال شد، گفت: این 40 کشور از همه قاره های دنیا بودند و همزمان با حضور هنرمندانی از سراسر جهان 10 کارگاه اجرای زنده و 9 شب شعر به صورت حضوری و مجازی برگزار شد که این یک برنامه بی سابقه در کنگره های هنری بود.

  تقوایی با بیان اینکه 430 اثر منتخب برگزیده شدند و امروز نمایشگاه آثار برگزیده بر پا است، افزود: علاوه بر آن پویش جهانی نمایش و خیریه آثار هنری به عشق محمد و در راه محبت نبوی برگزار شده که هنرمندان آثار خود را برای فروش ارائه کردند و عایدی فروش صرف کار فرهنگی در راستای معرفی پیامبر و تبلیع آیین مهرورزی حضرت محمد(ص) می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه فروش آثار هنری کنگره جهانی حضرت محمد(ص) در شیراز برپا شد

نمایشگاه فروش آثار هنری کنگره جهانی حضرت محمد(ص) در شیراز برپا شد