مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 13:522022-07-13سياسي

طراحی، تولید و عرضه لباس های مناسب و متناسب با فرهنگ ایرانی - اسلامی


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی بر طراحی، تولید و عرضه لباس های مناسب و متناسب با فرهنگ ایرانی- اسلامی تاکید کرد و از اتحادیه صنفی پوشاک و سازمان صمت استان خواست، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، تراب محمدی ظهر امروز در جلسه قرارگاه عفاف و حجاب استان، اظهار کرد: تصمیمات این قرارگاه باید عملیاتی و قابل اجرا بوده و صرفاً به برگزاری جلسات اکتفا نشود.

وی ادامه داد: متولیان فرهنگی از جمله ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی و حوزه هنری و مراکز آموزشی و دانشگاهی هم در این حوزه ورود کرده و اقدامات فرهنگی را در دستور کار قرار دهند.

 هیچ نوع برنامه آموزشی مدون در حوزه زیست عفیفانه برای مردان تعریف نشده است مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی نیز در این جلسه گفت: در زمینه عفاف و حجاب باید در عرصه تولید اندیشه کار کرده و با مهندسی معکوس حرکت کنیم، چراکه درگیر فضایی هستیم که در گذشته وجود نداشته، اما امروز عملاً در زندگی ما تاثیر گذاشته است.

زهرا کوهی تصریح کرد: هیچ نوع برنامه آموزشی مدون در حوزه زیست عفیفانه برای مردان تعریف نشده و نوک پیکان همیشه به سمت بانوان بوده است.

وی با اشاره به اینکه بالا بردن درک اجتماعی بسیار مهم است، افزود: باید درک اجتماعی را با برنامه های تبیینی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی، تولید و عرضه لباس های مناسب و متناسب با فرهنگ ایرانی - اسلامی

طراحی، تولید و عرضه لباس های مناسب و متناسب با فرهنگ ایرانی - اسلامی