مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 13:322022-07-13بين الملل

ان بی سی: سفر بایدن برای مناقشه فلسطینی-اسراییلی برنامه ای ندارد


طبق گزارش شبکه آمریکایی، هیچ نشانه ای دیده نمی شود که برنامه ای برای انجام کاری بیش از تأیید مجدد حمایت بایدن از راه حل دو دولتی در سفر وی به فلسطین اشغالی و کرانه باختری وجود داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شبکه آمریکایی ان بی سی نیوز در گزارشی درباره سفر بایدن به منطقه نوشت جو بایدن در اولین سفر خود به منطقه غرب آسیا به عنوان رییس جمهور چهارشنبه (13 ژوییه) وارد فلسطین اشغالی می شود و به دنبال نشان دادن حمایت از تل آویو است اما انتظار کمی وجود دارد که سفر او به هر گونه تغییر اساسی در تنش های فزاینده بین اسراییلی ها و فلسطینی ها منتهی شود.

به نوشته پایگاه اینترنتی این شبکه، در حالی که اکثر روسای جمهور آمریکا بازدیدهای خود از فلسطین اشغالی را حول محور تلاش برای کمک به حل مناقشه اسراییل و فلسطین متمرکز کرده اند، هیچ نشانه ای از سوی مقامات دولت بایدن وجود ندارد که برنامه ای برای انجام کاری بیش از تأیید مجدد حمایت بایدن از راه حل دو دولتی وجود داشته باشد.

طبق این گزارش، در عوض بیشتر تأکید پیش از این سفر بر بهبود روابط بین رژیم صهیونیستی و همسایگان عربش به عنوان بخشی از تلاش های گسترده تر بایدن برای ایجاد ثبات در منطقه و مقابله با تهدید فزاینده هسته ای ایران متمرکز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ان بی سی: سفر بایدن برای مناقشه فلسطینی-اسراییلی برنامه ای ندارد

ان بی سی: سفر بایدن برای مناقشه فلسطینی-اسراییلی برنامه ای ندارد