مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 13:122022-07-13سياسي

نیمی از ناوگان اورژانس کشور نیازمند نوسازی است


رییس سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه پنج هزار و 700 آمبولانس در کل کشور فعال هستند، گفت: نیمی از این ناوگان عمری بالاتر از 15 سال دارند و نیازمند نوسازی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، جعفر میعادفر ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن اجلاس اورژانس گیلان با اشاره به بازدید دو روز اخیر اورژانس از زیرساخت های این حوزه در گیلان اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی گیلان طی چند سال اخیر اقدامات خوب و موثری را انجام داده و توسعه اورژانس آن در سه سال اخیر چشمگیر بوده است.

  وی با اشاره به عقب ماندگی های موجود در حوزه اورژانس شمال کشور افزود: این استان های به سبب گردشگرپذیر بودن، کار را بر کادر اورژانس بیشتر می کند و ما نیز براین امر مصمم هستیم.

  رییس اورژانس کشور با اشاره به فعالیت 74 پایگاه اورژانس در گیلان بیان کرد: طی سال گذشته 420 هزار تماس با اورژانس استان مردم حاصل کرده که 106 هزار تماس منتج به ماموریت شده است.

  وی با بیان اینکه پنج هزار و 700 آمبولانس در کل کشور وجود دارد، گفت: نیمی از این ناوگان عمری بالاتر از 15 سال دارند و نیازمند نوسازی هستند.

  میعادفر با اشاره به راهنمایی پزشکان، پرستاران و تکنسین اورژانس پیش از رسیدن اورژانس پیش بیمارستانی افزود: در این اقدام علاوه بر خدمت سریع، از اعزام بیمار به بیمارستان نیز پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمی از ناوگان اورژانس کشور نیازمند نوسازی است

نیمی از ناوگان اورژانس کشور نیازمند نوسازی است