مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 12:072022-07-13اقتصادي

گلایه از واردات بی رویه پارچه‎ های چادری بی کیفیت در بازار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، قیمت چادر دغدغه خانم های چادری است، این موضوع برای خانواده های محجبه که فرزند چادری هم داشته باشند بیشتر است در این گزارش به سراغ تولیدکننده ای رفتیم که در کنار اهمیت حجاب برتر به تنوع در این رشته هم اشاره می کند.

واردات بی رویه پارچه های چینی در بازار خانم سودابه شعبان پور تولیدکننده و کارآفرین فعال در این حوزه در گفت وگو با فارس، می گوید: بسیاری از تولیدکنندگان با وجود گران شدن پارچه، سعی می کنند قیمت محصولات شان را ثابت کنند اما این مساله غیرممکن است؛ چرا که قیمت پارچه جهشی افزایش یافته است.

مشکل دیگر ما بحث واردات بی رویه پارچه های چینی در بازار است که از کیفیت خوبی هم برخوردار نیست و بعد از چندبار شست وشو کیفیت رنگش پایین می آید و قابل استفاده نخواهد بود.

این تولیدکننده اضافه می کند: تصور کنید یک خانم برای خرید چادر به دلیل پایین بودن کیفیت، مجبور می شود، دو بار خرید کند که در این زمینه باید حمایت از سوی دولت صورت گیرد.

شعبان پور با بیان اینکه هفت سال است در زمینه حجاب فعال هستم، تصریح می کند: معمولا برای خرید پارچه خیلی جست وجو می کنم که یک روز قیمت پایین پارچه چادری نظرم را به خود جلب کرد به همین منظور تماس گرفتم و چند نمونه کار خواستم که در صورت تایید کیفیت سفارش را بیشتر خواهم ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه از واردات بی رویه پارچه‎ های چادری بی کیفیت در بازار

گلایه از واردات بی رویه پارچه‎ های چادری بی کیفیت در بازار