مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 11:422022-07-13بين الملل

3 نکته روزنامه نگاری درباره استعفای نخست وزیر بریتانیا


اگر رسانه ها و خبرنگاران در بریتانیا در مسیر کشف و کسب اطلاعات و افشای رسوایی ها، محدود یا با تهدید و مجازات روبه رو می شدند در این صورت رسانه ها و روزنامه نگاران دیگر کشورها به این خبرهای منفی و افشاگری ها و رسوایی ها می پرداختند.

- اگر رسانه ها و خبرنگاران در بریتانیا در مسیر کشف و کسب اطلاعات و افشای رسوایی ها، محدود یا با تهدید و مجازات روبه رو می شدند در این صورت رسانه ها و روزنامه نگاران دیگر کشورها به این خبرهای منفی و افشاگری ها و رسوایی ها می پرداختند.

پذیرش کناره گیری شد.

در این ماجرا از سه منظر می توان به نقش رسانه ها و خبرنگاران پرداخت.

1 - پوشش خبرهای منفی توسط رسانه های داخلیمجموعه ای از افشاگری رسانه ها علیه بوریس جانسون نخست وزیر بریتانیا، رسوایی هایی را رقم زد که منجر به کناره گیری او شد.

از افشای خرج بالای تعمیرات خانه نخست وزیر تا افشای برگزاری میهمانی های پرتعداد در مقر نخست وزیری در اوج قرنطینه کرونایی و آخرین آن رسوایی خلاف گویی جانسون نخست وزیر درباره عدم اطلاع از سوابق آزارگری جنسی یکی از دوستان و منصوبانش یعنی آقای کریس پینچر .

این موارد توسط خبرنگاران و رسانه ها کشف و افشا شدند و البته همه این خبرنگاران کاشف و رسانه های منتشر کننده، در بریتانیا بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 نکته روزنامه نگاری درباره استعفای نخست وزیر بریتانیا

3 نکته روزنامه نگاری درباره استعفای نخست وزیر بریتانیا