مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 11:272022-07-13اقتصادي

بدهی 88 هزار میلیارد تومانی تأمین اجتماعی به نظام بانکی تسویه شد


مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از تسویه بدهی بانکی انباشته این سازمان خبر داد و گفت: با پرداخت 88 هزار میلیارد تومان در قالب تهاتر، تمامی بدهی انباشته گذشته به بانک رفاه را تسویه کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس،میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از تسویه بدهی بانکی انباشته این سازمان خبر داد و گفت: از آذر ماه سال گذشته، با استفاده از روش های مختلف مدیریت و تأمین منابع، نه تنها استقراض بی رویه از نظام بانکی نداشته ایم بلکه با پرداخت 88 هزار میلیارد تومان در قالب تهاتر، تمامی بدهی انباشته گذشته به بانک رفاه را تسویه کردیم.

موسوی افزود: هرچند در مورد دلایل کسری نقدینگی و استقراض سازمان تأمین اجتماعی از نظام بانکی، نکاتی وجود دارد اما از آذر ماه سال گذشته، با استفاده از روش های مختلف مدیریت و تأمین منابع، نه تنها استقراض بی رویه از نظام بانکی نداشته ایم، بلکه پس از پرداخت بخشی از مطالبات سازمان از دولت که در بودجه سال گذشته پیش بینی و تصویب شده بود، موفق شدیم تمامی 88 هزار میلیارد تومان بدهی انباشته دوران گذشته به بانک رفاه را نیز تسویه کنیم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی افزود: از ابتدای دوره مدیریت جدید در شهریور سال گذشته، با کسری نقدینگی ماهانه و مشکل تأمین منابع برای اجرای تعهدات جاری سازمان در ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدهی 88 هزار میلیارد تومانی تأمین اجتماعی به نظام بانکی تسویه شد

بدهی 88 هزار میلیارد تومانی تأمین اجتماعی به نظام بانکی تسویه شد