مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 11:172022-07-13بين الملل

سناتور آمریکایی: افتخار می کنم که نگذاشتم بولتون وزیر خارجه شود


«رند پال» عضو کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا به اذعان «جان بولتون» درباره طراحی و ایفای نقش در زمینه کودتاها در دیگر کشورهای جهان واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اذعان جنجالی جان بولتونِ جمهوری خواه به نقش آفرینی در زمینه ایجاد کودتاها در دیگر کشورها خبرساز شده و واکنش یک سناتور هم حزبی او را به دنبال داشته است.

رند پال نماینده ایالت کنتاکی در مجلس سنای آمریکا و عضو جمهوری خواه کمیته روابط خارجی این نهاد قانونگذاری کنگره، در توییتی کوتاه مواضع جنگ طلبانه جان بولتون را به باد انتقاد گرفت.

این سناتور جمهوری خواه در توییت خود به اذعان جنجالی بولتون به ایفای نقش در زمینه کودتاها در جهان نوشت: ممانعت از وزیر خارجه شدن جان بولتون، یکی از غرورآمیزترین لحظات (زندگی) من است .

سناتور رند پال در زمان ریاست جمهوری دونالد ترامپ روابط نزدیکی با رییس جمهور آمریکا داشت و بارها علیه مواضع جنگ طلبانه افرادی از قبیل جان بولتون موضعگیری کرده بود.

سناتور رند پال و ترامپ   بولتون در دولت دولت جورج بوش پسر به عنوان نماینده آمریکا در سازمان ملل فعالیت داشت و در دولت دونالد ترامپ، مدتی به عنوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید مشغول به کار بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناتور آمریکایی: افتخار می کنم که نگذاشتم بولتون وزیر خارجه شود

سناتور آمریکایی: افتخار می کنم که نگذاشتم بولتون وزیر خارجه شود