مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 09:522022-07-13سياسي

وزیر کشور: با هنجارشکنان سواحل برخورد شود


وزیر کشور بر لزوم برخورد با هنجارشکنان سواحل تاکید کرد و گفت: انجام اقدامات فرهنگی در سواحل با بهره گیری از ظرفیت دستگاه های متولی یک اولویت است اما در عین حال باید با هنجار شکنان برخورد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، احمد وحیدی سه شنبه شب در جلسه ستاد ساماندهی سواحل با بیان اینکه رضایتمندی مردم و ایجاد شور و نشاط برای آنها در کنار حفظ امنیت و سلامت شان مهم ترین دغدغه های طرح آزادسازی سواحل و ایجاد فرصت های جدید فرهنگی و اجتماعی بود، اظهار داشت: آسودگی خیال ، وفاق و راحتی سفر وقتی با رضایت مسافران و خانواده ها همراه باشد بسیار ارزشمند است.

وزیر کشور، افزایش رفاه و تقویت معیشت مردم را از اهداف اجرای طرح آزادسازی سواحل عنوان کرد و گفت: تلاش های صورت گرفته در جهت افزایش رفاه و سالم سازی سواحل گیلان اثربخش بوده و در این مسیر نیازمند همت همگانی و بسیج امکانات در جهت انجام سفرهای ایمن و بهره مندی از دریا هستیم.

وی بر ضرورت صدور بیمه بی نام در سطح سواحل تأکید کرد و گفت: باید تلاش شود تا با صدور بیمه بی نام و همچنین بیمه ناجیان غریق از میزان آسیب های جانی در سواحل کاسته شود.

وحیدی همچنین بر لزوم برخورد با هنجارشکنان تاکید کرد و گفت: انجام اقدامات فرهنگی در سواحل با بهره گیری از ظرفیت دستگاه های متولی یک اولویت است اما در عین حال باید با ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: با هنجارشکنان سواحل برخورد شود

وزیر کشور: با هنجارشکنان سواحل برخورد شود