مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 09:472022-07-13حوادث

کشف 12 تن آرد قاچاق در شهرری/3 قاچاقچی حرفه ای دستگیر شد


معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران از کشف 12 تن آرد و 3 قاچاقچی حرفه ای در شهرری که قصد خروج آرد از کشور را داشتند، خبر داد.

- داریوش جمشیدی معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس در ری اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، گشت مشترک فرمانداری، بخشداری و اصناف شهرستان ری حین بازرسی به 5 دستگاه نیسان مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آنها را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه دو خودرو اقدام به فرار کرده و سه خودرو توقیف شدند، گفت: در بازرسی از این نیسان ها تعداد 300 کیسه آرد 40 کیلوگرمی که بدون مجوز قانونی و با هدف توزیع خارج از شبکه بود، کشف و ضبط شد.

معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران تصریح کرد: ارزش ریالی آرد کشف شده 300 میلیون تومان بود که برای انجام تحقیقات تکمیلی پرونده تخلف در مراجع قضایی تشکیل شد.

جمشیدی در ادامه بیان کرد: 3 نفر در این رابطه دستگیر شدند که طبق اسناد کشف شده، قاچاقچی حرفه ای هستند و روزانه حدود 400 کیسه آرد را به صورت قاچاقی از مرز کشور خارج کرده و به کشورهای همجوار ارسال می کردند.

  انتهای پیام/67062


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 12 تن آرد قاچاق در شهرری/3 قاچاقچی حرفه ای دستگیر شد

کشف 12 تن آرد قاچاق در شهرری/3 قاچاقچی حرفه ای دستگیر شد