مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 09:372022-07-13سياسي

پیگیر اجرای قوانین بر زمین مانده شهدا و ایثارگران هستیم


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان با بیان اینکه قوانین بر زمین مانده مربوط به شهدا و ایثارگران باید اجرا شود گفت: نگاه مجموعه بنیاد شهید بر رویکرد فرهنگی عمیق و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، صبح امروز مجید صفدریان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به همراه احمد انصاری مدیر روابط عمومی بنیاد شهید از دفتر خبرگزاری فارس در همدان بازدید کردند.

در این بازدید مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گریزی به مسائل پیرامون حوزه ایثار و شهادت و گستردگی این بخش زد و خبرگزاری فارس را یک رسانه انقلابی و جریان ساز خواند و عنوان کرد که این خبرگزاری همواره در حوزه ایثار شهادت بسیار خوب و اثرگذار کار کرده و از بهترین رسانه ها در این بخش به شمار می رود به ویژه در شرایط فعلی که جامعه به ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت نیاز مبرم دارد، به خوبی درخشیده است.

در ادامه مشروح این گفت وگو را با هم بخوانیم.

فارس: بفرمایید چه اقداماتی در حمایت فرزندان شهدا به ویژه نخبگان صورت می گیرد؟ صفدریان: هر مقدار تلاش کنیم حق خانواده شهدا ادا نخواهد شد، هر چند در عامه مسائلی مانند اختصاص سهمیه دانشگاه به خانواده شهدا مطرح می شود اما بیان چند نکته و روشنگری در مورد چند و چون آن ضروری است، این س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر اجرای قوانین بر زمین مانده شهدا و ایثارگران هستیم

پیگیر اجرای قوانین بر زمین مانده شهدا و ایثارگران هستیم