مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 07:522022-07-13ورزشي

عضو کمیته فنی: انتخاب جانشین اسکوچیچ تا هفته آینده/ اولویت با مربی ایرانی است


در وهله نخست، گزینه ایرانی مدنظر است.

با توجه به فرمایشان مقام معظم رهبری که چند روز پیش ایراد کردند و از طرفی خودمان هم سه هفته پیش به گزینه ایرانی رسیده بودیم، - در وهله نخست، گزینه ایرانی مدنظر است.

با توجه به فرمایشان مقام معظم رهبری که چند روز پیش ایراد کردند و از طرفی خودمان هم سه هفته پیش به گزینه ایرانی رسیده بودیم، تصمیم بر انتخاب یک مربی ایرانی است.

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال می گوید هیات رییسه فدراسیون همیشه تصمیمات این کمیته را تایید کرده و دراگان اسکوچیچ با صد درصد آرا از هدایت تیم ملی برکنار شده است.

علی اصغر مدیر روستا در گفت وگو با ایسنا، درباره تصمیم کمیته فنی فدراسیون فوتبال برای برکناری دراگان اسکوچیچ از هدایت تیم ملی گفت: عملکرد آقای اسکوچیچ به لحاظ فنی و مدیریتی آنالیز شد و بدون اینکه یک نفر هم مخالفت کند، اعضا به برکناری ایشان رای دادند.

اعضای کمیته فنی شناخته شده و صاحب نظر هستند و تصمیم کارشناسی گرفته اند.

اسکوچیچ به اتفاق آرا رد صلاحیت شد این عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال درباره اینکه چرا زودتر از این درباره ماندن یا رفتن اسکوچیچ تصمیم گیری نشد، گفت: کمیته فنی در صدد این بود که زودتر جلسه ای با اسکوچیچ داشته باشیم اما متاسفانه ایشان خارج از کشور بودند و برگزاری جلسه به صورت آنلاین به صلاح ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو کمیته فنی: انتخاب جانشین اسکوچیچ تا هفته آینده/ اولویت با مربی ایرانی است

عضو کمیته فنی: انتخاب جانشین اسکوچیچ تا هفته آینده/ اولویت با مربی ایرانی است