مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 23:022022-07-12بين الملل

چرا نگاه آمریکا به عربستان مانند گاوی شیرده است؟


یک کارشناس مسائل بین الملل با اشاره به سفر بایدن به غرب آسیا گفت: دموکرات ها و جمهوری خواهان در آمریکا نگاه گاو شیرده به عربستان را داشته و دارند.

- یاسر ارشادمنش کارشناس مسائل بین الملل در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به سفر رییس جمهور آمریکا به منطقه غرب آسیا گفت: رییس جمهور آمریکا از 22 تا 25 تیرماه اولین سفر خود را به منطقه غرب آسیا خواهد داشت و در این سفر چند موضوع را در حوزه های اقتصادی، نظامی و دیپلماسی دنبال خواهد کرد.

وی افزود: بایدن در سفر خود به تل آویو به بررسی اوضاع متشنج داخلی رژیم صهیونیستی خواهد پرداخت و سعی خواهد کرد با توجه به تغییر پی در پی دولت، نبود ثبات سیاسی در این رژیم را مورد رسیدگی و بررسی قرار دهد.

این دکترای روابط بین الملل اظهار داشت: همچنین در جریان این سفر بایدن بررسی بحران استخراج گاز در دریای مدیترانه را مورد رسیدگی قرار خواهد داد.

به ویژه اینکه این موضوع مورد مناقشه رژیم صهیونیستی و لبنان است و سید حسن نصرالله هشدارهای لازم را با توجه به ارسال پهپادهای خود به این منطقه به رژیم صهیونیستی داده است.

ارشادمنش خاطرنشان کرد: همچنین در جریان این سفر بررسی قدرت گرفتن حزب الله در حوزه نظامی در بعد پهپاد و موشک در دستورکار رییس جمهور آمریکا قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا نگاه آمریکا به عربستان مانند گاوی شیرده است؟

چرا نگاه آمریکا به عربستان مانند گاوی شیرده است؟