مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 22:272022-07-12حوادث

وحشت آفرینی زورگیران با خنجرهای خون آلود!


زورگیران مخوفی که با خنجرهای خون آلود، در بولوار توس مشهد وحشت آفرینی می کردند درحالی با کمک شهروندان دستگیر شدند که دختر 5 ساله ای قدرت تکلم خود را از دست داد و صورت جوانی با خنجر وحشت شکافته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، ماجرای وحشت آفرینی زورگیران مخوف از دقایق اولیه بامداد روز گذشته زمانی آغاز شد که مال باختگانی هراسان و وحشت زده با پلیس 110 تماس می گرفتند و از وقوع زورگیری در خیابان های توس 73، 70، 72 و.

خبر می دادند.

با افزایش تماس ها در مدت زمانی کوتاه، بلافاصله سرهنگ حسین دهقان پور (فرمانده انتظامی مشهد) که در حال بررسی گزارش های وقوع جرایم بود، دستورات ویژه ای را برای پیگیری سریع زورگیری های مذکور صادر کرد.

در حالی که برخی از مال باختگان برای تشکیل پرونده زورگیری وارد کلانتری شده بودند، نیروهای گشت نامحسوس نیز با هدایت مستقیم سرگرد آزادواری (رییس کلانتری معراج) به طرف محل های وقوع جرم حرکت کردند اما زورگیران مخوف که خنجرهای ترسناکی نیز در دست داشتند، بی محابا به سمت رهگذران هجوم می بردند تا اموال و گوشی های تلفن آنان را به سرقت ببرند.

در این میان ناگهان مرد جوانی که دختر بچه 5 ساله ای را در آغوش داشت وارد خیابان امام رضا(ع) در بولوار توس شد تا به منزلش برود ولی در یک لحظه در محاصره دزدان خطرناک قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحشت آفرینی زورگیران با خنجرهای خون آلود!

وحشت آفرینی زورگیران با خنجرهای خون آلود!