مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 21:022022-07-12سياسي

اجتماع مدافعان حریم خانواده در پیشوا برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، همزمان با بیست و یکم تیر ماه و سالروز حجاب و عفاف با حضور حسین نوش آبادی نماینده مردم پیشوا، ورامین و قرچک در مجلس، حجت الاسلام باقری امام جمعه پیشوا، ابراهیم تاجیک نوری فرماندار پیشوا، سرهنگ درویش متولی فرمانده پیشوا، سرهنگ ارسلانی فرمانده انتظامی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان به همراه جمعی دیگر از مسئولان، زنان و دختران پیشوایی تجمع بزرگ مدافعان حریم خانواده عصر امروز در پیشوا برگزار شد.

حسین نوش آبادی فرمانده نماینده مردم پیشوا ورامین و قرچک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت حجاب در جامعه اظهار کرد: حجاب مقوله ای وسیع است که خانواده را از آسیب های مختلف مصون می دارد و در جامعه بین الملل نیز حفظ فرهنگ و ارزش ها بسیار مهم و استراتژیک محسوب می شود.

وی با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب در جامعه ادامه داد: آنچه که باعث شده است تا تمدن امروز ما به بهترین شکل ممکن استمرار یابد همین فرهنگ دینی و اسلامی است که جامعه را از آسیب های مختلف مصون داشته است.

نماینده مردم پیشوا، ورامین و قرچک در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تاثیرات مهم حجاب در جامعه گفت: برای رسیدن به اهداف متعالی در زمینه عفاف و حجاب باید فرهنگ سازی و تلاش کرد که در این زمینه زنان جامعه ما نقش مهم و استراتژیکی دارند که در تاریخ نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع مدافعان حریم خانواده در پیشوا برگزار شد

اجتماع مدافعان حریم خانواده در پیشوا برگزار شد