مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 20:422022-07-12سياسي

شورای شهر کاشمر با کمک 2 میلیاردی شهرداری به فرمانداری موافقت کرد


شورای شهر کاشمر با کمک 2 میلیاردی شهرداری به فرمانداری موافقت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشمر، در چهل و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر کاشمر که با حضور هفت عضو شورا برگزار شد، نامه شهردار کاشمر در خصوص احداث ساختمان مدیریت بحران در محل فرمانداری به مساحت 45 متر مربع و متصل به ساختمان اداری مطرح شد که پس از تماس تلفنی یکی از اعضا در خصوص برآورد ریالی احداث این ساختمان مبلغ 2 میلیارد ریال پیشنهاد شد که پس از رای گیری، با 5 رأی موافق و 2 رأی ممتنع با آن موافقت شد.

همچنین نامه شهرداری کاشمر در خصوص اجازه نصب 20 تابلو استرابورد و 10 تابلو بیلبورد با اجاره ماهانه 2میلیون ریال در نقاط مختلف شهر که در دوره قبلی شورا بدون در نظر گرفتن صرفه و صلاح شهرداری داده شده بود مطرح شد.

در این نامه شهرداری آورده است که پس از بررسی موضوع توسط کارشناسان تقاضا شده که موضوع قرارداد با ترک تشریفات و پیشنهاد جدید شهرداری مبنی بر اجرای 5 بیلبورد شهری با اجاره ماهانه 15 میلیون ریال و 10 تابلو استرابورد با اجاره ماهانه 8 میلیون ریال جهت اجرا به شرکت درخواست کننده واگذار کند.

بر این اساس اعضای شورای شهر با توجه به اینکه در دوره قبلی شورا و همزمان با این شرکت، تعداد چهار شرکت دیگر متقاضی نصب تابلوی تبلیغاتی در سطح شهر بودند ضمن موافقت با این درخواست،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای شهر کاشمر با کمک 2 میلیاردی شهرداری به فرمانداری موافقت کرد

شورای شهر کاشمر با کمک 2 میلیاردی شهرداری به فرمانداری موافقت کرد