مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 20:372022-07-12ورزشي

گلستان قهرمان و تهران نایب قهرمان مسابقات کبدی کشور شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودهن، دوازدهمین دوره مسابقات کبدی کشور از روز یکشنبه به میزبانی استان تهران و در رودهن برگزار شد.

در این مسابقات با حضور 24 تیم و بالغ بر 450 ورزشکار برگزار که در نهایت استان گلستان موفق شد قهرمان این مسابقات شود و تهران مقام نایب قهرمانی را کسب کرد.

عباس خواجه اورسجی رییس فدراسیون کبدی کشور در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این دوره از مسابقات به همت هیأت کبدی استان تهران در رودهن برگزار شد که با حضور 24 تیم از سراسر کشور رقابت ها به مدت سه روز انجام شد.

وی گفت: حضور بالغ بر 450 نفر از بانوان جوان در این رقابت ها، نوید بخش این را می دهد که رشته کبدی هر لحظه در حال رشد است و در بخش آقایان در منطقه و دنیا حرف های زیادی داریم.

رییس فدراسیون کبدی با اشاره به این که کبدی علاقه مندان خاص خود را دارد، ادامه داد: از هیأت کبدی استان تهران جهت میزبانی خوب و شایسته قدر دانی میکنم و امیدواریم دیگر شهرهای علاقه مند به کبدی، مانند رودهن توان میزبانی مسابقات را داشته باشند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در پایان این مسابقات تیم های قزوین و خراسان رضوی به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/67029


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلستان قهرمان و تهران نایب قهرمان مسابقات کبدی کشور شد

گلستان قهرمان و تهران نایب قهرمان مسابقات کبدی کشور شد