مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 20:322022-07-12سياسي

نظر یک نماینده درباده ابلاغیه رییسی نسبت به حجاب


نماینده مردم بهشهر در مجلس در واکنش به دستورالعمل های اخیر که نسبت به حجاب زنان صادر شده است، می گوید که همانطور که مقرراتی برای راهنمایی و رانندگی داریم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از انتخاب، نماینده مردم بهشهر در مجلس در واکنش به دستورالعمل های اخیر که نسبت به حجاب زنان صادر شده است، می گوید که همانطور که مقرراتی برای راهنمایی و رانندگی داریم، برای حوزه حجاب هم قانون مشخص کرده که هر کسی که در خاک جمهوری اسلامی است باید به چه الزاماتی مقید باشد.

گاهی در جامعه شنیده می شود که می گویند حجاب اجباری در حالی که برخی مسائل هم به عنوان قانون مصوب شده و هم در شرع مقدس این مسائل گنجانده شده است.

ما به عنوان اینکه مسلمان هستیم، اگر قانون هم نباشد باید حدود شرعی را در حجاب رعایت کنیم غلامرضا شریعتی در گفت و گو با انتخاب در واکنش به ابلاغیه ها و دستورالعمل هایی که به تازگی در خصوص نوع حجاب و پوشش زنان صادر شده است، گفت: این بحث یک پاسخ گسترده ای می طلبد اما در این مملکت مقرراتی داریم که برای همه سطوح قابل پذیرش است.

همانطور که مقرراتی برای راهنمایی و رانندگی، برای امور بانکی و دیگر مسائل داریم، برای حوزه حجاب هم قانون مشخص کرده که هر کسی که در خاک جمهوری اسلامی است باید به چه الزاماتی مقید باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر یک نماینده درباده ابلاغیه رییسی نسبت به حجاب

نظر یک نماینده درباده ابلاغیه رییسی نسبت به حجاب