مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 19:022022-07-12سياسي

امام جمعه کرج: جامعه اسلامی نسبت به گناه آشکار مسؤولیت دارد


نماینده ولی فقیه در البرز بابیان اینکه فرهنگ دینی ساختار اصلی جامعه اسلامی را تشکیل می دهد، گفت: جامعه اسلامی نسبت به گناه آشکار در اجتماع وظیفه و مسؤولیت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، هم زمان با بیست و یکم تیرماه سالروز حمله به مسجد گوهرشاد و کشتار مردم به دست رضاخان و آغاز هفته عفاف و حجاب، همایش یک روزه عفاف و حجاب با حضور و سخنرانی نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان در سالن اجتماعات کوثر ستاد فرماندهی انتظامی البرز برگزار شد.

آیت الله محمد مهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز، در این جلسه ضمن عرض تبریک به مناسبت دهه امامت و ولایت، گفت: ولایت امیرالمؤمنین علیه السلام یک مسئله جدی و حیاتی است که متأسفانه گاهی بد معنا می کنیم و بد معنا می شود.

مردم اطلاعات کافی از هطبه غدیر ندارند وی در ادامه بابیان اینکه خطبه غدیر یکی از خطبه های بلند و عجیب است که قرائت آن چند ساعت به طول انجامید، گفت: متأسفانه اطلاع عموم از خطبه غدیر صرفاً در حد عبارت مَنْ کُنْتُ مَوْلَاهُ فَهَذَا عَلِیٌّ مَوْلَاهُ است.

امام جمعه کرج بابیان اینکه پیامبر خطبه غدیر را در حضور یک مجموعه عظیم انسانی مطرح کردند تا محفوظ و بدون تحریف بماند، اظهار کرد: واقعه غدیر به دستور خداوند متعال به پیامبر صلی الله و علیه و آله سپرده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کرج: جامعه اسلامی نسبت به گناه آشکار مسؤولیت دارد

امام جمعه کرج: جامعه اسلامی نسبت به گناه آشکار مسؤولیت دارد