مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 18:422022-07-12سياسي

قول شهردار تهران برای حل مشکل مسکن اساتید دانشگاه


شهردار تهران از انعقاد تفاهم نامه با وزارت علوم خبر داد و گفت: در تفاهم نامه با وزارت علوم، خود را مکلف به حل مشکل مسکن اساتید می دانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، علیرضا زاکانی شهردار تهران ظهر امروز سه شنبه 21 تیر ماه در سی و ششمین اجلاس رؤسای دانشگاه های بزرگ که به میزبانی دانشگاه تهران برگزار شد، در سخنانی ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر گفت: تمام تلاش های انجام شده در این 10 ماه و 10 روزه که در شهرداری تهران مشغول به فعالیت هستیم را به چند بخش تقسیم کردیم، یک دوره 6 ماه ثبات، دوره فعالیت یک ساله کوتاه مدت، دوره فعالیت 1/5 ساله برای اقدام های شهری و در نهایت تثبیت فعالیت ها در سال پایانی.

شهردار تهران افزود: افقی 10 ساله پیش روی مدیریت شهری قرار دارد تا تهران به عنوان بزرگ ترین کلانشهر غرب آسیا به یک شهر الگو تبدیل شود و نقشی ویژه داشته باشد.

زاکانی ادامه داد: از ابتدای فعالیت در شهرداری به دنبال آن بودیم که شرایط خود را پایدار کنیم و امروز به لطف خدا 10 ماه از پایداری شهرداری می گذرد و این پایداری با ایجاد خزانه واحد و تجمیع حساب ها انجام شد و پس از آن به شورای شهر اعلام کردیم که از تنش مالی خارج شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول شهردار تهران برای حل مشکل مسکن اساتید دانشگاه

قول شهردار تهران برای حل مشکل مسکن اساتید دانشگاه