مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 18:222022-07-12سياسي

4 موکب اسلامشهری آماده خدمت رسانی به زائرین اربعین در عراق هستند


4 موکب اسلامشهری برای خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی در مسیر نجف به کربلا به کشور عراق اعزام می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، حسین حبیبی فرماندار اسلامشهر ظهر امروز در جلسه ستاد اربعین شهرستان اسلامشهر، اظهار کرد: از همه افراد حقیقی و حقوقی در شهرستان اسلامشهر دعوت می کنیم تا برای اسکان و اعزام زائرین اربعین حسینی مشارکت و همراهی کنند.

حبیبی افزود: مهمترین مسئله در اربعین حسینی بحث اعزام و اسکان زائرین است و باید مقدمات و امکان اعزام آسان زائران تا مرز فراهم شود.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به استقرار وفعالیت 4 موکب شهرستان اسلامشهر در اربعین حسینی در کشور عراق، تاکید کرد: موکبهای احباب الحسین، فاطمه الزهرا، نجف الی الکربلا و امام رضا(ع) توسط مردم و عاشقان ابا عبدالحسین(ع) شهرستان اسلامشهر در مسیر نجف به کربلا مستقر و در حال آماده شدن جهت خدمات رسانی به زائرین حرم اباعبداله و شرکت کنندگان در پیاده روی اربعین هستند.

وی بیان کرد: با هماهنگی انجام شده با بخشداریها و شهرداری های اسلامشهر، احمد آباد و چهاردانگه وخیرین روزانه 30 دستگاه اتوبوس به مدت پنج روز زائرین و علاقه مندان به زیارت قبر امام حسین(ع)در اربعین را به طور رایگان به مرز مهران انتقال خواهند داد و پس از پایان مراسم هم به اسلامشهر باز می گردانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 موکب اسلامشهری آماده خدمت رسانی به زائرین اربعین در عراق هستند

4 موکب اسلامشهری آماده خدمت رسانی به زائرین اربعین در عراق هستند