مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 18:222022-07-12سياسي

معرفی تیم های منتخب فن چالش طراحی و ساخت ماهواره های مکعبی در همایش کیوبست


تیم های منتخب فن چالش طراحی و ساخت ماهواره های مکعبی که با راه یافتن به دور دوم این فن چالش، وارد عرصه ماهواره های پروازی شدند در رویداد کیوبِست مورد تقدیر همراه اول به عنوان حامی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، نخستین همایش سراسری کیوبِست که گردهمایی تیم های شرکت کننده در مسابقات ماهواره مکعبی بود، صبح امروز سه شنبه 21 تیر 1401، با حضور حسن سالاریه رییس سازمان فضایی ایران، وحید شاه منصوری رییس مرکز تحقیق و توسعه همراه اول و جمعی از نخبگان عرصه فضایی کشور در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار شد.

این رویداد که با حمایت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول و با هدف شناسایی و تقویت توانمندی ظرفیت های کشور در حوزه فناوری های فضایی و به طور ویژه طراحی و ساخت ماهواره های مکعبی برگزار شد، در دور نخست خود (بهمن 1399) با حضور 41 تیم همراه بود.

در نهایت هم پس از طی مراحل طراحی اولیه، از میان 8 تیم حاضر در مرحله شبیه سازی مدل مهندسی(MIL)، 4 تیم برگزیده جواز ورود به مرحله ساخت مدل مهندسی را کسب کردند.

به همین مناسبت امروز، برگزیدگان دوره های اول و دوم مسابقه طراحی و ساخت ماهواره مکعبی دور یکدیگر جمع شدند تا در نخستین همایش سراسری کیوبِست، ضمن تقدیر از تیم های دور دوم، نتایج دور نخست این رقابت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی تیم های منتخب فن چالش طراحی و ساخت ماهواره های مکعبی در همایش کیوبست

معرفی تیم های منتخب فن چالش طراحی و ساخت ماهواره های مکعبی در همایش کیوبست