مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 17:122022-07-12سياسي

اصلاحات طرح نظام نامه مدیریت محله تصویب شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید احمد علوی در هفتاد و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی تکمیلی طرح نظـام نـامه مـدیریت محـله اظهار کرد: - اعضای شورای اسلامی شهر تهران در هفتاد و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، برای دومین جلسه متوالی طرح نظام نامه مدیریت محله را مورد بررسی قرار دادند و اصلاحات طرح را به تصویب رساندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید احمد علوی در هفتاد و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی تکمیلی طرح نظـام نـامه مـدیریت محـله اظهار کرد: شورا به اندازه ای کار روی زمین مانده دارد که وقتی برای بازی های مجازی ندارد، اما نکاتی در خصوص شورایاری در فضای مجازی توسط یکی از اعضای سابق شورا مطرح شد که واکنش هایی را نیز به دنبال داشت.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تضعیف شورایاری ها در دوره گذشته مدیریت شهری بر اساس نظرات برخی شورایاران، خاطرنشان کرد: نظام نامه مدیریت محلات و ایجاد سرای محلات بدون توسعه تشکیلاتی و اضافه شدن نیروی انسانی انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: ما باید به سرمایه های اجتماعی در محلات رسمیت ببخشیم و قانون به ما اجازه نمی دهد که شورایاران با سمت های قبلی به فعالیت خود ادامه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاحات طرح نظام نامه مدیریت محله تصویب شد

اصلاحات طرح نظام نامه مدیریت محله تصویب شد